Shop Mobile More Submit  Join Login
green lianna by lidush green lianna by lidush
:iconbunny-skull: :aww: Lianna!
Add a Comment:
 
:iconmuzelmuh:
muzelmuh Featured By Owner Sep 10, 2007
that's cool!!
Reply
:iconlujzi:
Lujzi Featured By Owner May 12, 2007
looove it!!!
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner May 12, 2007
thankss:)
Reply
:iconagentmewmew:
AgentMewMew Featured By Owner Apr 26, 2007
She is soooo cute!
Love her tattoo.
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 26, 2007
yeah she is:) and you're 2! :aww:
Reply
:iconagentmewmew:
AgentMewMew Featured By Owner Apr 26, 2007
When are we gonna make that pin up photoshoot happen? :P
I told Nir we were planning to, he's liking the idea. lol
Reply
:iconfitconnexion:
fitconnexion Featured By Owner Apr 26, 2007
amazing x.
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 26, 2007
thank you=]
Reply
:iconcaughtfallingstudios:
caughtfallingstudios Featured By Owner Apr 26, 2007   Interface Designer
cool, love the green behind her

is that a old water tank?
Reply
:iconbunny-skull:
bunny-skull Featured By Owner Apr 25, 2007
Hells yes ha! green just rull
420?
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 26, 2007
be in the msn! i'll send u more photos:)
Reply
:iconmackenroe:
Mackenroe Featured By Owner Apr 25, 2007
Nice.
Reply
:icontaufrau:
taufrau Featured By Owner Apr 25, 2007  Student
i'm in my green period ehehe
Reply
:iconsockslove:
sockslove Featured By Owner Apr 25, 2007
GREEN - yes!
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 25, 2007
PINK-no! :P
Reply
:iconvooood:
VooooD Featured By Owner Apr 25, 2007
~ reminds me of a SG..
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 25, 2007
hh yeah, she got style!
Reply
:iconwwwanted:
wwwanted Featured By Owner Apr 25, 2007
li seems to be the greatest model :giggle:
2 much favs
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 25, 2007
:P yeah she is!
Reply
:iconavivi:
avivi Featured By Owner Apr 25, 2007
:nod: lianna is sooo green :P
Reply
:iconlidush:
lidush Featured By Owner Apr 25, 2007
:aww:!
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
April 25, 2007
Image Size
2.1 MB
Resolution
1240×1840
Thumb

Stats

Views
1,391 (1 today)
Favourites
25 (who?)
Comments
21
Downloads
17
×